tisdag 20 mars 2012

Nu kör vi

Denna blogg ska handla om den resa mot en diagnos  och förhoppningsvis en bättre förståelse  för varför jag inte uppträder som alla andra i vissa sammanhang.

Mina tankar om detta och känslor inför det som kommer ske är blandade men jag tror att det mest är positivt  även om det skrämmer skiten ur mig vissa dagar. Att bli stämplad  med en diagnos  är idag otroligt blandat  då det i vissa delar i samhället är accepterat medan det i andra delar  är grym tabu och något som är fruktansvärt. Väljer här att publicera ett videoinlägg för att beskriva  lite bättre varför jag startat denna blogg och vad den ska handla om.




1 kommentar:

  1. Hoppas att du hittar den förståelse du söker! <3

    P.S. Jag gillar dina videoinlägg! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...