tisdag 10 april 2012

Dags att ta dagen i mål

Efter både möte och besök hos syster så är jag duktigt slut och trött ikväll. Mötet med läkaren gick sådär hade väl planerat att kunna säga mer men så blev det inte  och det är jobbigt att prata med en läkare där man dels inte riktigt förstår vad han menar och sedan känner sig ivägen och bara jobbig. Fick iallafall ut nya mediciner som ska hämtas ut och sättas in  vilket jag måste klara denna gång. Annars bjöd dagen på ett besök till syrran och det blev som vanligt sjukt jobbigt då jag verkligen inte kan vara mig själv där eftersom jag inte passar in i deras perfekta värld då. Imorgon är det möte med psykologen igen vilket jag ser fram emot och hoppas det blir ett bra möte där jag kan få ur mig tanakr och funderingar men även få svar på desamma. 

Med dessa ord önskar jag er en god natt och sov gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...