söndag 29 april 2012

Förlåt

Ber om ursäkt att jag varit så otroligt dålig på att uppdatera men det beror på att tiden inte funnits helt enkelt. Utredningen är avslutad iaf när det gäller tester och nu ska jag bara ha ett möte och se vad  psykologen har skrivit ihop samt ett möte med läkaren  för att kunna få diagnosen. Jag kommer inte gå ut med något innan allt är klart men kan säga  att det känns väldigt skönt att man kan börja fokusera på  hur man är och inte hur man tror man ska vara.  Jag hoppas ni som läser vill hjälpa mig med en sak  idag
Gör som jag: bli Hjärnkoll-supporter och berätta hur du ska bryta tystnaden kring psykisk ohälsa – ett viktigt bidrag för ett psykiskt friskare Sverige. Gå in på www.hjarnkoll.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...