torsdag 12 april 2012

Mycket lugn dag

Idag händer det inte mycket alls tänkte mest bara ta det lungt och vila efter gårdagens fullmatade dag med tester och umgänge med folk. Dock ska man inte säga att det blir lungt innan dagen är över men jag siktar åt det hållet. Vill ni veta mer om vad det var för typ av tester som gjordes igår så är det bara att höra av sig  genom att kommentera eller fråga i blogresponse rutan till höger. Glöm inte heller att ställa andra frågor samt att gilla bloggen på facebook. Kommentera även om du vill ha chansen att bli dagens blogg och bli länkad.



2 kommentarer:

  1. härligt att du fick en lugnare dag.

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja det är ju så jag känner! Ibland måste man bjuda på sig själv lite. Jag använder mig av Avid Studio men det är endast en trial version så jag får väl leta nytt snart.

    Måste även passa på att tacka så hemskt mycket för din tidigare kommentar! Det kom tyvärr inte med en länk sist du skrev så därför kunde jag inte svara.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...