söndag 15 april 2012

Söndag och Winnerbäck

Sitter och lytssnar igenom lite låtar som herr Winnerbäck spelade på höstens turné som jag tyvärr missade.
Det är på något sätt skönt att höra hans röst igen och bara känna att han förstår hur allt är. Han kan sätta ord på saker som inte går att sätta ord på egentligen. Att man inte kommer se honom i somamr heller känns förjävligt då jag vet hur underbart det är att abra stå där och låta alla jävla tankar bara rasa när man hör hans ord. Stå på ett torg eller en fotbollsplan och bara blunda medans man känner att känslorna har världskrig i skallen. Bara helt lagligt få bryta ihop som om en galen 14 åring bor inuti kroppen.
Tänkte ni som vill skulle få chansen att höra låtarna som får mig att känna mig som en lycklig "obekymrad" 14 åring igen. Det är bara lasses texter som kan fånga den känslan.




















Ber om ursäkt att sista låten inte är hel men hittade ingen version där dom fått med hela låten tyvärr.
Nu hoppas jag alla får en bra söndag och att ni kliver in i den nya veckan men underbara tankar på att man är alltid bäst på att vara sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...