onsdag 30 maj 2012

Usch vad jag suger på detta

Förlåt återigen för grymt dåliga uppdateringar. Har varit relativt lungt under denna tid som inget hänt på bloggen. Fick för någon vecka sedan mina nya diagnoser och det blev som väntat Aspergers syndrom  (AS) samt även ADD. Ska lägga upp en text om ADD för er som är intresserade här på sidan. Sitter just nu och förbereder mig för att fara och ta prover inför insättning av medicinen som ska vara bra mot just ADD problemen. Känns väl lite sådär att få AS såhär sent då jag inte kan ändra på nått och inte vet hur jag ska göra med att berätta för folk om just detta. Skulle vara intressant om någon som läser har erfarenhet och kan berätta hur ni gjorde när det gäller att berätta om psykiska funktionshinder. Man ser dom ju inte så dom kan ju hållas hemliga men borde man göra det eller inte. Hittade en bild som jag tycker säger det mesta och det bästa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...