fredag 8 juni 2012

En av bloggarna hos hjärnkoll

Jepp så är det jag är numera en av dom som bloggar hos hjärnkoll och på så sätt bidrar med att sprida information om psykisk sjukdom och funktionshinder. Känns riktigt bra att vara en av dom som för fram detta enormt viktiga budskap. Nu kanske ni tycker att det inte spelar någon roll om man gör detta eller inte och det kan stämma att mina ord inte spelar någon roll men som tur är så är det ju fler än jag som skriver om detta. Allt handlar om att vi tillsammans kan påverka och förändra. Är du nyfiken på vad hjärnkoll är för något så är det bara att kiicka på bilden i detta inlägg eller klicka på länken i hlgerspalten.

Hoppas ni får en bra dag mina läsare och om du precis har hittat hit så hälsar jag dig välkommen till min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...